SM ul. Żeromskiego


telefony alarmowe

Aby wezwać pomoc dzwoń

pod nr 112

Pogotowie - 999

Straż pożarna - 998

Policja - 997


galeria

Previous ◁ | ▷ Next

odwiedziny

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterdzisiaj62
mod_vvisit_counterwczoraj1112
mod_vvisit_counterw tym tygodniu4191
mod_vvisit_counterw tym miesiącu31426
mod_vvisit_counterwszystkie1996085

Aktualnie: gości 28, 
botów 4 połączonych
Your IP: 34.204.189.171
 , 
Today: Paź 24, 2019

logo-fun

Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020
Oś priorytetowa 9. Dostęp do wysokiej jakości usług publicznych
Działanie 9.1 Infrastruktura ochrony zdrowia
Poddziałanie 9.1.2 Infrastruktura ochrony zdrowia w miejskim obszarze funkcjonalnym Elbląga - ZIT bis
Tytuł projektu „Podniesienie jakości i kompleksowości leczenia poprzez konsolidację usług zdrowotnych w zakresie lecznictwa zachowawczego i zabiegowego w Szpitalu Miejskim św. Jana Pawła II w Elblągu”
Całkowita kwota projektu: 39 470 519, 12 PLN, Wydatki kwalifikowane: 39 428 929, 12 PLN
Kwota dofinansowania: 32 919 212, 92 PLN, Wkład własny: 6 509 716, 20 PLN

PDF Drukuj

Wizyta w przychodni

  • Informacje o Przychodni Specjalistycznej
    Rejestracja do lekarzy specjalistów może odbywać się - osobiście lub telefonicznie, nr telefonu 55-533-03-30 oraz dla połączeń telefonii komórkowej 459 595 995, w godzinach: 11.00 – 15.00 od poniedziałku do czwartku; 9.00 – 13.00 w piątek
    Przychodnia przystosowana jest do obsługi osób niepełnosprawnych:
    • wejście do Przychodni Specjalistycznej ma podjazd,
    • w budynku znajdują się 2 windy osobowe i 2 windy towarowe
    • na każdym piętrze znajdują się sanitariaty przystosowane dla osób niepełnosprawnych,
    • parking dla osób niepełnosprawnych znajduje się na terenie szpitala i przychodni.
  • Skierowanie nie jest wymagane do:
    • ginekologa i położnika,
    • dentysty,
    • denerologa,
    • onkologa,
    • psychiatry
  • Idąc do lekarza, należy zabrać ze sobą dokument ubezpieczenia zdrowotnego:
    • aktualną legitymację emeryta lub rencisty,
    • legitymację ubezpieczeniową z aktualną datą (do 30 dni) i pieczątką pracodawcy,
    • raport miesięczny ZUS RMUA wydany przez pracodawcę (z ostatniego miesiąca),
    • aktualną zaświadczenie z zakładu pracy,
    • aktualny dowód wpłaty składki na ubezpieczenie zdrowotne dla osoby prowadzącej działalność gospodarczą,
    • zaświadczenie lub legitymację wydane przez KRUS wraz z dowodem wpłaty składki zdrowotnej za ostatni kwartał,
    • aktualne zaświadczenie z Urzędu Pracy w przypadku osoby zarejestrowanej jako bezrobotna, w przypadku studentów ubezpieczonych przez uczelnię - ważną legitymację studencką wraz z dokumentem potwierdzającym zgłoszenie do ubezpieczenia, aktualną legitymację rodzinną
    Przy braku dokumentu ubezpieczenia, może on być przedstawiony nie później niż w terminie 7 dni od dnia zakończenia udzielania świadczenia opieki zdrowotnej. Niedostarczenie tego dokumentu może spowodować obciążenie pacjenta kosztami leczenia.
  • Przyjęcie pilne i planowe: Pacjenci przyjmowani są w trybie pilnym i planowanym. Adnotacja o trybie przyjęcia jest na skierowaniu.
    Przyjęcie planowane - Ustalenie terminu wizyty u specjalisty odbywa się w rejestracji przychodni w dni robocze od poniedziałku do piątku.
    Przyjęcie pilne - odbywa się w dniu zgłoszenia pacjenta lub w najbliższym możliwym terminie (termin ustala lekarz).