język strony

Polish English German Latvian Russian

galeria

Previous ◁ | ▷ Next

pogoda


odwiedziny

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterdzisiaj868
mod_vvisit_counterwczoraj1265
mod_vvisit_counterw tym tygodniu5489
mod_vvisit_counterw tym miesiącu36754
mod_vvisit_counterwszystkie844712

Aktualnie: gości 33, 
botów 3 połączonych
Your IP: 54.158.50.26
 , 
Today: Cze 28, 2017

PDF Drukuj

Wizyta w przychodni

  • Informacje o Przychodni Specjalistycznej
    Rejestracja do lekarzy specjalistów może odbywać się - osobiście lub telefonicznie, nr telefonu 55 239 45 62, godziny pracy 730 - 1600 od poniedziałku do piątku
    Przychodnia przystosowana jest do obsługi osób niepełnosprawnych:
    • wejście do Przychodni Specjalistycznej ma podjazd,
    • w budynku znajdują się 2 windy osobowe i 2 windy towarowe
    • na każdym piętrze znajdują się sanitariaty przystosowane dla osób niepełnosprawnych,
    • parking dla osób niepełnosprawnych znajduje się na terenie szpitala i przychodni.
  • Skierowanie nie jest wymagane do:
    • ginekologa i położnika,
    • dentysty,
    • denerologa,
    • onkologa,
    • psychiatry
  • Idąc do lekarza, należy zabrać ze sobą dokument ubezpieczenia zdrowotnego:
    • aktualną legitymację emeryta lub rencisty,
    • legitymację ubezpieczeniową z aktualną datą (do 30 dni) i pieczątką pracodawcy,
    • raport miesięczny ZUS RMUA wydany przez pracodawcę (z ostatniego miesiąca),
    • aktualną zaświadczenie z zakładu pracy,
    • aktualny dowód wpłaty składki na ubezpieczenie zdrowotne dla osoby prowadzącej działalność gospodarczą,
    • zaświadczenie lub legitymację wydane przez KRUS wraz z dowodem wpłaty składki zdrowotnej za ostatni kwartał,
    • aktualne zaświadczenie z Urzędu Pracy w przypadku osoby zarejestrowanej jako bezrobotna, w przypadku studentów ubezpieczonych przez uczelnię - ważną legitymację studencką wraz z dokumentem potwierdzającym zgłoszenie do ubezpieczenia, aktualną legitymację rodzinną
    Przy braku dokumentu ubezpieczenia, może on być przedstawiony nie później niż w terminie 7 dni od dnia zakończenia udzielania świadczenia opieki zdrowotnej. Niedostarczenie tego dokumentu może spowodować obciążenie pacjenta kosztami leczenia.
  • Przyjęcie pilne i planowe: Pacjenci przyjmowani są w trybie pilnym i planowanym. Adnotacja o trybie przyjęcia jest na skierowaniu.
    Przyjęcie planowane - Ustalenie terminu wizyty u specjalisty odbywa się w rejestracji przychodni w dni robocze od poniedziałku do piątku.
    Przyjęcie pilne - odbywa się w dniu zgłoszenia pacjenta lub w najbliższym możliwym terminie (termin ustala lekarz).